X

نرم افزار اختصاصی | طراحی و تولید نرم افزار اختصاصی


نرم افزار اختصاصی


نرم افزار اختصاصی نیاز هر کسب و کاری است، جهت راه اندازی کسب و کار کارآمد در بازار جهانی، داشتن یک نرم افزار اختصاصی مناسب ضروری است. هنگام انتخاب یک نرم افزار مناسب یا حتی وب سایت برای اهداف تجاری، دو انتخاب وجود دارد: شما می توانید طراحی یک نرم افزار اختصاصی برای اهداف خود و متناسب با نیازهای تجاری خود را انتخاب کنید یا از نرم افزارهای مجانی یا پولی (بی کیفیت) در بازار که پاسخگوی نیازهای شماست استفاده کنید.


چرا باید از نرم افزار اختصاصی استفاده کنیم؟


شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که فرق بین نرم افزار تخصصی و عمومی در چیست؟ شاید در سازمان و اداره خود به این مشکل برخورده باشید که نرم افزار­های عمومی پاسخگوی نیاز­های شما نیستند.


نرم افزار اختصاصی ! گاهی کارفرمایان نرم افزارهایی برای کسب و کار خوب می خواهند که در بازار وجود ندارد ، و یا نرم افزارهایی که موجود است خیلی پیچیده است و یا قسمت هایی از آن کم و زیاد است


علت اصلی محبویت نرم افزار های اختصاصی تحت وب ویا نرم افزار های اختصاصی تحت ویندوز (دسکتاپ) براورده کردن کل نیاز های یک شرکت، سازمان و یا مشتری می باشد  که  این نیاز ها با یک محیط کاربر پسند عالی تحت شبکه یا لوکال پیاده سازی می شود.  شرکت آیدین پارسیان در زمینه تولید نرم افزارهای اختصاصی می تواند انتخاب عالی از طرف شما باشد.


نرم افزار اختصاصی

 

مدیریت هزینه ها بدون نرم افزار اختصاصی

برای مثال برای مدیریت هزینه­ ها، گرفتن فاکتور و... شما می­توانید از نرم افزار اکسل استفاده کنید که با توجه به هزینه کم، کارایی پایین­تری نیز به دنبال خود دارد؛ اما با بزرگ ترشدن کسب و کار خود آرام آرام احساس نیاز احساس نیاز به یک نرم افزار اختصاصی در سازمان احساس می_شود وبه فکرخرید یک نرم افزارحسابداری می افتید.

 

نرم افزار اختصاصی یا عمومی

 

گرچه رده نرم ­افزارهای عمومی از نرم ­افزارهای اختصاصی بالا تر است ولی باید به این نکته توجه کرد که نرم افزار های عمومی برای استفاده ­های عمومی به وجود آمده اند پس طبعاً نمی­توان از این دسته از نرم افزار­ها انتظار داشت در تمامی زمینه ­ها کامل و بدون کاستی باشند؛ در مواردی نیز دیده می­شود سازمان­ها، ارگان­ها و حتی بسیاری از کسب و کار-های کوچک نیاز­های بسیار خاصی را احساس می­کنند که نیازمند دانش­های خاص است. برای مثال باید به این موضوع توجه کنید که نرم افزار­های زیادی برای ارتباط با مشتریان و حسابداری ساخته شده ولی هیچ نرم ­افزار ارتباط با مشتری و یا حسابداری ای برای یک کسب و کار بخصوص تولید نشده است.

برای این کار شما حتما باید کار را به افرادی بسپارید که از تکنولوژی و متد­های جدید و به­ روز استفاده می­کنند. اگر به این­صورت نباشد در بلند مدت به مشکلاتی مانند ناهمخوانی با نرم افزار­ها و سخت ­افزار­های جدید و کارآیی پایین ­تر از دیگر نرم افزار­ها می­خورید. همچنین پیچیدگی بیش از حد هم باید به این موارد اضافه کرد.

آیدین پارسیان با داشتن رزومه ای موفق درطراحی نرم­ افزار­های اختصاصی از قبیل CRM ، CMS ، BPMS و... با توجه به استفاده از متد و تکنولوژی­های جدید مدت زمان کار و هزینه را به حداقل رسانده ایم. شما می­توانید نرم ­افزار مورد نظر خود را در مدت زمانی کوتاه و با هزینه­ ای پایین از ما تحویل بگیرید .

 

دی ان ان